Unohtakaa kampanjointi – näin myydään pyöräilyä
Via Copenhagen Cycle Chic.
Via Copenhagen Cycle Chic.
Pyöräilyn mainostaminen perheen yhteisenä rauhallisena hetkenä keskellä arjen kiirettä saattaa olla myyntinäkökulmasta menestystarina. Sen sijaan näkökulmasta, joka lähtee siitä, että pyöräilyä edistetään parhaiten arkisena, jokapäiväisenä liikennemuotona, joka on huomioitava kaikessa liikennepoliittisessa päätöksenteossa ja joka tarvitsee omat, autoista ja jalankulkijoista erotetut[…] Lue lisää
Kaivokadulla kesäkuusta 2009 lähtien käynnistämistään odetellut pyörälaskuri käynnistettiin tänä aamuna. Kello 09:00 laskurin oli ohittanut 41 pyöräilijää. Pitkä odotus palkittiin, ja nyt laitetta päästään hyödyntämään kevään alusta lähtien. Pyörälaskurit ovat tuttu näky pyöräilykaupungeissa ympäri Eurooppaa – hienoa, että nyt myös[…] Lue lisää
Kuva: Spacing Magazine HS kirjoitti tänään valtuustoaloitteesta, jossa toivottiin pyöränkumien täyttöpisteitä Helsinkiin. Uutiseen valittu näkökulma oli valitettavasti oletetun ilkivallan korostaminen: ”Tällä hetkellä pumppauslaite on varastettu ja asemaan kuuluvan polkupyörälaskurin takaseinä revitty auki.” Onko todella näin? Onko pumppauslaite oikeasti varastettu? Onko tästä tehty[…] Lue lisää
Pyöräilyyn liittyvien karttojen, esitteiden, julisteiden, mainoskampanjoiden ja mediahuomion tehokkuutta, laatua, määrää ja kattavuutta voitaisiin olennaisesti parantaa nostamalla se monien muiden suurten eurooppalaisten kaupunkien kanssa samalle tasolle.